Jakie są koszty dostawy?
Zawsze niższe niż 23 zł! Koszt dostawy zależy od typu zamówionego produktu: w przypadku nasion jest to około 9-14 zł, zależnie od ilości opakowań, natomiast dla innych towarów koszt to 23 zł.
Z usług jakiej firmy transportowej korzystacie?
Zamówienia z nasionami są nadawane listownie i dostarczane przez Pocztę Polską. Dla większych zamówień korzystamy z DHL.
Jaki jest czas dostawy od momentu złożenia zamówienia?
Zawsze staramy się wysyłać zamówienia w ciągu 24 godzin.
W przypadku zakupu samych nasion zamówienie zostanie wysłane i dostarczone zwykłą pocztą. Należy pamiętać, że przesyłka tego typu nie jest rejestrowana, a czas dostawy może wynosić od 2 do 14 dni. Jednak w większości przypadków czas dostawy to od 2 do 5 dni.
Jakie są opcje płatności?
Do wyboru:
Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?
Skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@nelsongarden.pl lub za pośrednictwem naszego czatu, jeśli chcesz coś zmienić, a zobaczymy, co się da zrobić. Ponieważ zazwyczaj wysyłamy zamówienie tego samego dnia, może być już za późno na zrealizowanie twojej prośby.
Nie będziesz mógł jednak dodać kolejnych produktów - w takim przypadku trzeba będzie złożyć nowe zamówienie.
Chcę anulować zamówienie - jak mogę to zrobić?
Skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@nelsongarden.pl lub za pośrednictwem naszego czatu, jak tylko zdecydujesz, że chcesz anulować zamówienie. Ponieważ zazwyczaj wysyłamy zamówienie tego samego dnia, niestety może być już za późno. W takim przypadku możesz po prostu dokonać zwrotu zamówienia.
Po jakim czasie od otrzymania zamówienia mogę zwrócić produkty?
Na zwrot zamówionego towaru masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Jak dokonać zwrotu?
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, zawsze kontaktuj się z pomoc@nelsongarden.pl, a my dalej pomożemy. Informacje, których będziemy potrzebować, to:
- Numer zamówienia
- Data zamówienia
- Data zwrotu
- Twoje imię
- Numer artykułu i ilość
Kto ponosi koszty za przesyłkę zwrotną?
Za przesyłkę zwrotną płaci Nelson Garden! Gdy skontaktujesz się z nami w sprawie zwrotu, otrzymasz więcej informacji na ten temat.
Nieodebrane paczki - Zwroty
Jeśli nie odbierzesz swojej paczki z punktu odbioru, powróci ona automatycznie do nas. W przypadku zwrotów nieodebranych paczek ponoszone są dodatkowe koszty administracyjne związane z obsługą i dlatego pobierana jest opłata za wysyłkę, wysyłkę zwrotną i koszty obsługi w wysokości 23 zł. Kwota ta jest rozliczana z Twojej faktury końcowej.
Uniknij tego kosztu, zwracając nam swój towar we właściwy sposób. Oferujemy bezpłatne zwroty. Zobacz instrukcje dotyczące zwrotów w części „Obsługa zwrotów”.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o produktach?
Jeśli na stronach produktów nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem pomoc@nelsongarden.pl lub za pośrednictwem naszego czatu.